نوجوانان تسلط به ایجاد محتوای آنلاین

پروژه زندگی Pew Internet و American Life یک دی وی دی جدید برای تولید کنندگان محتوا و مصرف کنندگان محتوا منتشر شد (هشدار PDF). این مطالعه دارای اطلاعاتی عالی برای کسانی است که از نظر شخصی و حرفه ای در توسعه محتوای وب استفاده می کنند. من آنچه را که احساس می کنم، مربوط به موارد مرتبط برای جستجوگرها / خانم ها است:

19 درصد از جوانان آنلاین 12 تا 17 ساله وبلاگ خود را ایجاد کرده اند. این حدود چهار میلیون نفر است. 38 درصد از نوجوانان آنلاین و یا حدود 8 میلیون نفر جوان، می گویند که آنها وبلاگ ها را می خوانند. 7 درصد از کاربران اینترنتی بالغ می گویند که وبلاگ خود را ایجاد کرده اند و 27 درصد بزرگسالان آنلاین می گویند که آنها وبلاگ ها را می خوانند.
دختران قدیمی تر در سن 15 تا 17 سالگی بیشتر به وبلاگ می روند؛ 25٪ از دختران آنلاین در این گروه سنی وبلاگ را حفظ می کنند، در مقایسه با 15٪ پسرانی که در اینترنت حضور دارند. حدود 18 درصد از نوجوانان جوان هر دو جنسیت وبلاگ.

سازندگان محتوا نوجوان می گویند که آنها به طور میانگین دو فعالیت محتوا ایجاد شده از پنج مورد که در نظرسنجی انجام شده اند انجام داده اند. از ایجادکنندگان محتوا، 45٪ فعالیتهای خود را انجام دادهاند و 27٪ دیگر دو نفر را انجام دادهاند. شانزده درصد از نوجوانان Content Creator سه نوع ایجاد فعالیت ها را انجام داده اند و 10٪ آنها را چهار بار انجام داده اند. حدود 2 درصد آنها می گویند که تمام پنج نوع فعالیت های ایجاد محتوا را انجام داده اند.
نوجوانان محتوای محرمانه بودن محتوای آنلاین را محروم نمی کنند. بعضی از اعضای آن دسته از کسانی هستند که مواد را پیدا می کنند که به صورت آنلاین مانند "آهنگ ها، متن ها یا تصاویر" پیدا می کنند و مواد دیجیتال را به خلاقیت های خود تغییر می دهند. حدود یک در پنج نوجوان با استفاده از اینترنت (19٪) می گویند که آنها مجرمین محتوا هستند، همانطور که 18٪ بزرگسالان آنلاین نیز هستند.

چند بار نوجوانان روزنامه های خود را به روز می کنند؟ بیش از نیمی از (57٪) وبلاگ نویسان نوجوان وبلاگشان را یکبار در هفته یا بیشتر به روز می کنند و نزدیک به سه تا ده (29٪) حداقل سه بار در هفته به روزرسانی می شوند. حفاری کردن به داده ها، ما یک گروه کوچک اختصاصی از وبلاگ نویسان پیدا می کنیم که وبلاگ های خود را به طور مرتب روزانه 13٪ از روزنامه ها و یا بیشتر گزارش می دهند و 16٪ نوجوانان وبلاگ نویسی حدود 3 تا 5 روز در هفته به روز می شوند. نزدیک به یک سوم دیگر (28٪) می گویند که آنها وبلاگ خود را یک بار یا دو بار در هفته به روز رسانی می کنند. سه ماه دیگر هر هفته چند بار وبلاگ خود را به روز می کند و در حدود 18 درصد از وبلاگ نویسان نوجوان، کمتر از آن ها سایت خود را ارسال می کنند.

با توجه به اینکه وبلاگ نوجوانان به طور متوسط ​​به طور مرتب به روز نمی شود، همه چیز تعجب آور نیست که نوجوانان به طور روزانه وبلاگ ها را خوانده اند. حدود 15٪ از خوانندگان وبلاگ آنلاین نوجوان می گویند که آنها یک بار در روز و یا بیشتر بخوانند. 15٪ دیگر می گویند که آنها وبلاگ ها را 3 تا 5 روز در هفته خواندند و 17 درصد می گویند که آنها یک یا دو روز در هفته خوانده اند. یکی از پنج نوجوانانی که وبلاگ ها را خوانده اند می گویند آنها هر چند هفته یک بار خوانده اند و یک گزارش سوم کمتر آنها را می خوانند. در مجموع، تقریبا نیمی از نوجوانانی که در حال خواندن وبلاگ هستند، کمتر از یک بار در هفته آنها را مطالعه می کنند و نصف نیمه هفتگی یا بیشتر.

یک پنجم از نوجوانان آنلاین (22٪) گزارش می دهند که صفحات وب خود را نگه دارند، که مشابه 24٪ از نوجوانان آنلاین است که گزارش خود را در صفحه 2000 خود در مورد نوجوانان و والدین خود ایجاد کرده یا کار می کنند. با این حال، رشد جمعیت نوجوانان به طور کلی به این معنی است که تعداد نوجوانانی که در ایجاد یا نگهداری صفحات وب فعالیت دارند از حدود 4 میلیون تا 5 میلیون افزایش یافته است. اگرچه از لحاظ فنی وبلاگ ها نوعی از صفحه وب هستند، صفحات وب به طور کلی تمایل دارند که با محتوای مکرر به روزرسانی بیشتر باقی بمانند. بلاگ ها، به ویژه از طریق وبلاگ های میزبانی خدمات وب، معمولا از قالب ها برای طراحی و طراحی طرح های خود استفاده می کنند. وبسایتها معمولا دارای طرحهای آزادتر هستند. یک گروه کوچکتر از نوجوانان آنلاین (32٪) می گویند که آنها بر روی صفحات وب یا وبلاگ ها برای دیگران، از جمله گروه هایی که متعلق به آنها یا دوستانشان هستند، یا برای تکالیف مدرسه ایجاد کرده یا کار کرده اند.

درس های خوبی برای برداشتن از جمع آوری عظیم داده های آماری وجود دارد:

نسل بعدی کاربران اینترنت احتمالا به افزایش و افزایش میزان محتوای وب کمک می کند.
_
این "نسل بلاگ" - یک اصطلاح که من برای اولین بار در این هفته از 22 ساله شنیدم، از اینترنت بیشتر استفاده می شود برای وظایف شخصی بسیار بیشتر از کاربران فعلی وب.
_
زنان و ثروت بر محتوا که باعث ایجاد جمعیت شناسی می شود، تسلط پیدا می کند.
بنابراین، من امیدوارم که همه چیز در آن وجود داشته باشد و فکر کنید راه هایی برای بدست آوردن 13 تا 17 وبلاگ نویس قدیمی که علاقه مند به سایت شما هستند، زیرا آنها کنترل لینک و قدرت محتوا وب هستند. من شخصا یک راهنمای SEOmoz را برای استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو به صورت گسسته کشف می کنم که آیا این پسر در آدرس IP در خیابان در جستجوی تصاویر شیطانی است که در نمایه MySpace پنهان شده است (که بر اساس Wired، اخیرا از Google پیشی گرفته است در نمایشهای صفحه در ماه).

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما