10 اشتباهات کسب و کار های آنلاین - محتوا

بازاریابی محتوا در میان بهترین روشهای بازاریابی دیجیتال با برخی از بالاترین ROI ها در صنعت است.

ما در دنیای دیجیتال واقعا سریع گام زندگی می کنیم و هر کسب و کار آنلاین یک جستجوی گوگل است. کلام دهان و شهرت محلی یک شروع عالی است، اما آنها راه قابل اعتماد برای مشتریان برای پیدا کردن و پس از آن شما را انتخاب کنید.

حضور آنلاین شما این است که شما را از رقابت جدا می کند.

دو اصل مهم در فروش وجود دارد - سنتی (یا تماس های سرد) و ورودی.

تماس تلفنی
تعریف تماس تلفنی

فراخوانی سرد یک روش است که همه ما در آن لحظه انجام داده یا تجربه کرده ایم. این جایی است که فروشنده با شما ارتباطی ندارد و خدمات و / یا محصولاتی را ارائه می دهد که ممکن است برای شما مهم باشد.

بازاریاب ها در مورد تماس های سرد مخالف اند.

مشتریان با افرادی که به آنها غذا می دهند خسته می شوند. تبلیغات، تبلیغات، جزوات، تماس تلفنی، ایمیل هایی است که هرگز برای آنها ثبت نشده است. آگهی های ناخواسته در همه جا هستند و مردم آزار دهنده هستند.

هنوز برای برخی کار خوبی است، اما با تماس تلفنی، ROI می تواند کمتر از صفر باشد. اگر چه شاخص های کلیدی دیگری نیز برای بازاریابی موفق وجود دارد، بازده سرمایه گذاری یکی از مهمترین موارد است.

بازاریابی ورودی
تعریف بازاریابی ورودی

DevriX تقریبا 5 سال پیش شروع به بازاریابی ورودی خود کرد. ما می دانیم که یک راه جامع برای مشارکت تجاری برای شروع اعتماد و احترام متقابل است.

بازاریابی ورودی بخشی از جنبش بزرگ جدید در کسب و کار است. روش شناسی ورودی از سه مرحله تشکیل شده است: جذب، تعامل و لذت.

کسب و کارهای ورودی اعتماد، اعتبار و مشارکت را ایجاد می کنند. همه چیز در مورد ارزش افزوده به خدمات یا محصول شماست و نگه داشتن مردم در هر دو طرف رابطه تجاری است.

بنابراین چگونه ورودی کار می کند؟
روش بازاریابی ورودی
منبع تصویر: HubSpot

اکثر مشتریان ما از طریق وب سایت ما از طریق وب سایت ما به وب سایت ما هدایت می شوند و از ویدیوهای آنلاین، مقالات پست مهمان، پادکست ها یا سایر رسانه ها اشاره می کنند. وب سایت ما به خوبی در نتایج موتورهای جستجو در شرایطی قرار دارد که نسبت به ما است. و کلید طلایی - تولید محتوای نسبی و مفید است.

در اینجا پنج مزیت کلیدی بازاریابی ورودی است که برای ما در DevriX عالی عمل می کند:
1. بدون استرس
مردم خوشحال هستند که وارد می شوند فراخوانی سرد بسیار استرس آور است. بلند کردن گوشی و تماس با یک غریبه کامل در وسط روز کاری اغلب شما را در معرض رد و حتی نگرش های بی رحم در زمان. اهداف با کمترین فشار برای شروع هستند. در واقع، تماس های سرد می تواند خیلی سخت باشد، اخبار FOX آن را به عنوان یکی از 11 باالترین مشاغل پرطرفدار همراه با یک پزشک یا یک آتش نشان معرفی می کنند.

در همین حال، ورودی، تیم های فروش و بازاریابی را با یکدیگر همکاری می کند. این اختلال در میان ادارات را از بین می برد و باعث می شود که محل کار شادتر باشد. تماس با فروش کاملا متفاوت با یک هدست گرم و احتمال واقعی فرود هر تماس با یک معامله در نتیجه فروشندگان بسیار محرک.

2. شرکای کسب و کار قوی
ایجاد محتوای مناسب مشتریان را برای شما به ارمغان می آورد. همه مشتریان سؤال دارند و اغلب تحقیقات خود را قبل از رسیدن به آن انجام می دهند. آموزش آنها در مورد مزایای کار با شما و دادن ارزش برای وقت صرف شده در وب سایت شما یک شروع عالی است. وقتی مشتریان برای اولین بار به شما رسیدن و قرارداد را امضا می کنند، می خواهند مطمئن باشند که انتخاب درست بود. این باعث ایجاد مشارکت بالقوه قابل اعتماد و پایدار می شود.

3. ROI بزرگ
بازاریابی ورودی یک سرمایه گذاری چند کاناله است. برخی از اصول اولیه ROI در حال پیگیری از شاخص های مناسب مانند نسل سرب، ارزش طول عمر مشتری، ترافیک و درآمد فروش است. بازده سرمایه گذاری بازاریابی ورودی در واقع قابل مشاهده است و گزارش های مالی را آسان و جامع می کند.

4. تاثیر طولانی مدت
تمام محتوا تجربه در طول زمان پوسیدگی دارد. در حالی که بازسازی قطعات قدیمی ضروری است، تاثیر کلی ورودی طولانی تر می شود. به عنوان مثال، آگهی آگاهی را افزایش می دهد و تا زمانیکه آن را ایجاد می کند، شما باید به صورت نامحدود برای کلیک پرداخت کنید. خوب است تا زمانی که یک ROI مثبت ببینید.

اما سرمایه گذاری در استراتژی بلند مدت مانند ورودی در بلندمدت سودآورتر است. پس از انتشار، یک قطعه محتوا برای همیشه در وب سایت شما باقی خواهد ماند. اگر استراتژی بازاریابی شما به خوبی اجرا شده باشد، توجه شما به محتوا افزایش می یابد.

5. رهبری کیفیت و فروش سریع
ورودی سریع کار می کند موفقیت ناگهانی یک شبه نادر است. اما بازاریابی ورودی نتایجی سریع می دهد وقتی که به مذاکرات و معاملات بسته می آید. با آموزش دادن به مشتریان خود، می توانید اکثر فرآیندهای فروش سنتی را از بین ببرید و به طور مستقیم به ارائه پیشنهاد و بحث در مورد شرایط و ضوابط بروید.

فقط بودن "اول در نتایج SERPs" دیگر کار نمی کند
در دفتر، ما یک حکایت مورد علاقه است که بر اساس حوادث واقعی و تجربه یک گورو سابق SEO است.

مدتها قبل، در سپیده دم، یک دوست داشتیم که یکی از اولین و بهترین در این زمینه بود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما