چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

با یک آغاز ناگهانی وحشیانه، محتوا در حال حاضر یک بازیکن جدی در انواع ارتباطات تجاری است، که از نسل تقاضا تا PR، و به توانایی فروش است. به خصوص به این دلیل که جستجو رقابتی تر می شود، مهم است که فراتر از یک نقطه از فعال سازی برای به دست آوردن بیشتر از محتوای خود نگاه کنید. ادغام انتشار رسانه های اجتماعی با بازاریابی بازاریابی بزرگتر شما می تواند این کار را انجام دهد، جذب مخاطبان خود و به حداکثر رساندن ROI بازاریابی محتوا خود را.

چگونه رسانه های اجتماعی از استراتژی محتوا شما بهره مند شوند

شما افتخار می کنید که محتوائی که تیم شما برای ایجاد آن بسیار سخت کار کرده است، و اکنون وقت آن است که تا آنجا که ممکن است از آن مقدار ارزش بیشتری بکشید. این بدین معنی است که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با مخاطبین شما متصل است و مکالمه معنی دار با آنها را القا می کند. برای اینکه این اتفاق بیافتد، باید کانالهای توزیع را دقیق در نظر بگیرید. انتشار محتوای شما در مرکز محتوا اصلی شما، نقطه عطف مهمی است، اما این مرحله نهایی نیست. از آنجا که محتوای شما پس از آن حرکت می کند، تعیین می کند که آیا مخاطبان هدف شما در واقع با آن درگیر می شوند یا خیر.

برای رسیدن به مخاطبان شما، شما نیاز به یک برنامه موثر برای توزیع محتوای خود را در انواع کانال ها، از جمله رسانه های اجتماعی. اگرچه رسانه های اجتماعی هنوز از بقیه تیم بازاریابی در بسیاری از سازمان ها متصور نیستند، اما واقعا باید شریک مورد اعتماد باشد که باعث می شود استراتژی محتوا شما به چشم می خورد. رسانه های اجتماعی می توانند تاثیر محتوا خود را افزایش دهند در حالی که ارائه دیدگاه غنی و بی نظیر در مورد سلیقه، تنظیمات و رفتارهای مخاطبان شما.

با به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی، شما می توانید یک تجربه بهتر برای مخاطبان خود ایجاد کنید و آنها را با ارزش هایی به اشتراک بگذارید. شما حتی ممکن است بازخورد های ذهنی خود را که می توانید برای اصلاح استراتژی محتوا حتی بیشتر بکار ببرید، افزایش دهید و اثربخشی آن را افزایش دهید.
Marketing colleagues collaborating on an upcoming campaign.

محتوای شما را در رسانه های اجتماعی فعال کنید

تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند این را با فعال کردن مطالب خود در کانال های مختلف، ایجاد و برنامه ریزی پست های اجتماعی برای زنده ماندن در لحظه مناسب انجام دهد. با این حال، برای انتشار فرآیند صحیح، رسانه های اجتماعی باید در اکوسیستم نرم افزار بازاریابی محتوا قرار گیرند. با این ادغام در جای خود، شما بهتر است موقعیت خود را برای فعال کردن مطالب خود را در اجتماعی در مقیاس و به موقع. به این ترتیب، شما می توانید مخاطبان خود را با محتوای تازه به اشتراک بگذارید، بدون توجه به سرعت و دینامیک بودن استراتژی محتوا، همچنان رشد می کند.

شما همچنین باید یک استراتژی کانال به خوبی تعریف شده را مشخص کنید که دقیقا همان جایی که شما محتوای را منتشر می کنید، یعنی اینکه کانال های رسانه های اجتماعی شما را برای ارسال محتوا به مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می دهد. نه همه کانال های رسانه های اجتماعی دقیقا یکسان نیستند، و نحوه محتوای شما در توییتر کمی متفاوت از آن است که شما آن را در فیس بوک قرار دهید. جایی که شما تصمیم به انتشار دارید، ممکن است به جایی که مخاطبان شما ترجیح میدهند زمان خود را صرف کنند، بستگی دارد. با توجه به این موضوع، مهم است که به برخی از دلایل استفاده از چارچوب منحصر به فرد هر کدام از کانال های اجتماعی که با هماهنگی با استراتژی بازاریابی کلی محتوای خود انتخاب می کنید، استفاده کنید.

جریان کارآزمایی انتشار مطالب خود را ساده کنید

شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه نشریات یکپارچه شما به نظر میرسد، همانطور که شما در اجتماع به یک ترکیب تبدیل میشوید. با این حال، از آنجا که یک استراتژی توزیع چند کاناله معمولا شامل هماهنگی بین تیم های متقابل عمل می شود، می توان از آن ها ساده تر گفت. این می تواند به اندازه کافی روی حیله و تزویر باشد تا با تیم توسعه وب هماهنگ شود تا یک پست وبلاگ به موقع منتشر کند و اگر شما نیز تلاش می کنید تیم رسانه های اجتماعی را نیز حل کنید، می توانید لایه دیگری از پیچیدگی و تأخیر را اضافه کنید. مگر اینکه شما ابزارهایی دارید که نیاز دارید که روند را ساده کنید.
skyword360 social media channels

خوشبختانه اکنون می توانید تمام محتویاتی که ایجاد می کنید را مشاهده کنید تا بتوانید از یک استراتژی Omnichannel خود، محتوای رسانه های اجتماعی موجود در یک مکان مرکزی پشتیبانی کنید. با Planner Enterprise Skyword و Social Media Publishing، می توانید محتوای اجتماعی را که از استراتژی کلی شما پشتیبانی می کند برنامه ریزی و منتشر کنید. شما می توانید کانال های اجتماعی خود را در برنامه ریزی سازمانی به صورت فیلترینگ، پرنده های پرتره و یا حفره های پایین بکشید، در یک نگاه به تایید اینکه تیم های خود را وظایف خود را با توجه به طرح اصلی هماهنگ می کنند.

همچنین می توانید دارایی های مدیریت دارایی دیجیتال را برای ارجاع، استفاده و یا استفاده مجدد در پست های اجتماعی در صورت لزوم به دارایی ها ضربه بزنید و به شما اجازه می دهد به راحتی محتوای را از کانال های دیگر (مانند پست های وبلاگ یا دارایی های ویدئویی خود) تقویت کنید. و یا قطعات همیشه سبز به شما اجازه می دهد تا بازده حتی بهتر از سرمایه گذاری محتوا خود را تامین کنید.

یک استراتژی بازاریابی محتوای کاملا مجتمع را اجرا کنید

با یک چشم انداز متحد و یک پلت فرم واحد برای آن، می توانید به راحتی یک استراتژی بازاریابی کامل یکپارچه مدیریت و اجرا کنید. با استفاده از یک ابزار قدرتمند انتشار رسانه های اجتماعی، تمام تیم های شما می توانند یکپارچگی ارتباط برقرار کنند و از یکدیگر به سمت یک هدف مشترک حمایت کنند. به این ترتیب، دیگر نیازی به تعجب نکنید زمانی که یک پست صدای جیر جیر یا پست فیس بوک به طور زنده پخش می شود، برای شما در نرم افزار بازاریابی محتوا که در حال استفاده از آن هستید، خواهید بود. شما می توانید مطالب خود را به کانال های اجتماعی ارسال کنید یا برنامه را قبل از آن، با هماهنگ سازی آن با استراتژی نام تجاری خود و تقویم انتشار محتوای گسترده تر خود.

یکپارچه سازی نشر رسانه های اجتماعی با دیدگاه بازاریابی محتوا بیشتر شما راهبرد محتوا را برای موفقیت در راه های مختلف تنظیم می کند. این سیلو ها بین تیم بازاریابی محتوا و تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی را حذف می کند، مزایای رسانه های اجتماعی را به عنوان یک کانال توزیع به حداکثر می رساند و همچنین راه برای الهام گرفتن روابط مخاطبان معنی دار. همچنین همکاری و گردش کار در تیم بازاریابی را به طور کلی ساده می کند، به طوری که به راحتی می توانید ببینید که چگونه رسانه های اجتماعی متناسب با استراتژی محتوایی گسترده تر خود را پشتیبانی می کنند و از آن پشتیبانی می کنند. و در نهایت، تیم بازاریابی شما را به سمت ارزش دارایی های محتوا که در حال حاضر دارای آن هستند، قرار می دهد.

تمام این قابلیت ها، ترکیب شده، به محتویات شما کمک می کنند تا به حداکثر توان خود برسند - در لحظه و اندازه مناسب.

برای تیم های بازاریابی که قصد دارند یک استراتژی رسانه های اجتماعی کارآمد، پایدار و کنترل شده را در همان پلتفرم اجرا کنند، تمام فعالیت های محتوی دیگر را اجرا می کنند. انتشار رسانه های اجتماعی Skyword، بازاریابان را قادر می سازد تا محتوای رسانه های اجتماعی را در میان مهم اجتماعی شبکه های.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما