چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

اگر من یک پست وبلاگ در هر موضوع بنویسم، به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که من محتوای را منتشر میکنم، معمولا در Google منایش داده میشود و در عرض یک هفته آن را به سمت بالا در Google رتبهبندی میکند.

سپس دوباره، من یک نمره دامنه ای از 94 داشته و 633 791 پیوندهایی دارم. فقط به تصویر بالا نگاه کنید. (اگر کنجکاوید تعداد پیوندها یا امتیاز دامنه شماست، در اینجا آدرس خود را وارد کنید).

اما اگر شما لینک های بسیار کمتر و نمره دامنه بسیار پایین تر داشته باشید، به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

احتمالا محتوای شما سریعا نمایه نخواهد شد و به همان اندازه که شما می خواهید رتبه بندی نمی شود.

اما باید راهی برای تغییر این وجود داشته باشد، درست است؟ به ویژه بدون ایجاد لینک های بیشتر به دلیل همه ما می دانیم که زمان و سخت است.

برای پیدا کردن راه حل ایده آل ترین، تصمیم گرفتم یک آزمایش کوچک انجام دهم.

تقریبا پنج ماه پیش، یک ایمیل به یک بخش از لیست پستی ارسال کردم که از مردم میپرسید که آیا میخواهند در آزمایش جستجوگرها شرکت کنند.

همانطور که می توانید تصور کنید، بیش از یک هزار وب سایت داشتم که مایل به شرکت بودند. من مجبور شدم لیست را محدود کنم، زیرا برای این آزمایش موثر بود، وب سایت مجبور بود که نمره دامنه 30 یا کمتر و بیش از 40 لینک را داشته باشد.

به این ترتیب، حداقل یک چالش برای کشف نحوه رتبه بندی محتوای جدید بالاتر است.

علاوه بر این، سایت نمیتواند یک زیر دامنه باشد، مانند domain.wordpress.com. باید یک سایت مستقل باشد

پس از حذف همه ناهنجاری ها، با 983 نفر که موافقت کردند در آزمایش شرکت کنند، باقی مانده بودند. از آن 347 به دلیل تعهدات زمان پاسخ دادند یا از آزمایش خارج شدند، که این بدان معنی است که من 636 نفر باقی مانده است.

آزمایشگر SEO چه کار کرد؟

برای همه سایت ها، ما آنها را یک قطعه محتوا نوشتیم. ما این الزام را نداشتیم که محتوا در مورد هر موضوع خاصی باشد یا اینکه باید به نحوی خاص نوشته شود ... ما فقط آنها را مجبور کردیم یک قطعه از محتوای که بین 1800 تا 2000 کلمه طول می کشید را بنویسیم.

ما محدودیت حداقل و حداکثر مجاز را اعمال کردیم زیرا ما به پست نیاز داشتیم که به طور طبیعی شامل کلمات کلیدی باشد، اما اگر بیش از حد طول بکشد ... مانند 10،000 کلمه، احتمال بیشتری برای رتبه بندی در Google وجود دارد.

هر سایت 30 روز برای نوشتن قطعه محتوا و انتشار آن در سایت خود داشت. ظرف 30 روز از محتوا که منتشر شد، ما URL را در پایگاه داده Ubersuggest ما نگاه کردیم تا ببینیم که تعداد کلمات کلیدی این پست در رتبه 100، 50 و 10 است.

ما همچنین 60 روز پس از انتشار این مقاله برای بررسی اینکه آیا اختلاف عمده وجود دارد، این جستجو را تکرار کردیم.

پایگاه داده Ubersuggest در حال حاضر حاوی اطلاعاتی در مورد 1،459،103،429 کلمات کلیدی از سراسر جهان در همه زبان ها (بسیاری از کلمات کلیدی دارای جستجوی جستجو کم هستند مانند 10 جستجو در هر ماه). اما برای این آزمایش، ما بر روی سایت های انگلیسی صحبت کردیم.

سپس سایتها را به 9 گروه تقسیم کردیم. تقریبا 70 سایت در هر گروه. هر گروه تنها 1 تاکتیک را برای نشان دادن اینکه آیا آن را با رتبه بندی کمک کرد.

در اینجا یک دسته بندی از هر گروه است.

گروه کنترل - این گروه فقط این مقاله را منتشر کرد و هیچ تاکتیکی تبلیغاتی یا SEO را تحمل نکرد. داشتن گروه کنترل اجازه می دهد تا ما مقایسه کنیم که چگونه تاکتیک های خاص بر رتبه بندی تأثیر می گذارند.
نقشه سایت - تمام این گروه های تحت پوشش یک نقشه سایت بود. آنها این مقاله را به نقشه سایت خود اضافه کردند و ما مطمئن شدیم که Sitemap به Google Search Console ارسال شد.
لینک داخلی - این گروه 3 پیوند داخلی از تکه های قدیمی تر از مطالب را به مقاله جدید نوشته شده اضافه کرد.
بازرسی URL - در کنسول جستجوی گوگل شما می توانید آن را درخواست کنید که یک URL را خالی کنید و فهرست کنید. این ویژگی بازرسی URL نامیده می شود.
سهام اجتماعی - فیس بوک، توییتر، لینکداین، Pinterest و Reddit سایت های اجتماعی بودند که این گروه محتوای آنها را ارائه و ارتقا داد.
جستجوی گوگل کروم - برای هر سایت در این گروه، ما 40 نفر را در URL به طور مستقیم به نوار آدرس خود داشتیم و سایت را جستجو می کردیم. این را می توان بر روی نسخه های تلفن همراه یا دسکتاپ Chrome انجام داد. من این گروه را در آنجا اضافه کردم زیرا من کنجکاو بودم ببینم آیا افراد بازدید از سایت شما از مرورگرهای Chrome بر رتبه بندی شما تاثیر می گذارد.
برچسب های متا - تیم من بهینه سازی تگ عنوان و توضیحات متا برای همه در این گروه است. بر اساس این مقاله، ما متا تگ های بهینه سازی شده را نه تنها شامل کلمات کلیدی بلکه همچنین جلب توجه به کلیک ها می کنیم.
URL - با این گروه ما فقط نشانی مقاله خود را بهینه سازی کردیم تا کلمات کلیدی را در آن قرار دهیم و ما سعی کردیم طول حدود 50 کاراکتر را حفظ کنیم، همان چیزی است که آنها ظاهرا ترجیح می دهند.
همه چیز - این گروه تمام تاکتیک های فوق را به غیر از گروه کنترل ترکیب کرد زیرا آنها هیچ کاری انجام ندادند.
قبل از اینکه به داده ها غرق شوید، به خاطر داشته باشید که اگر کسی در یکی از گروه ها قرار داشته باشد، ما بهترین کار را کردیم تا مطمئن شویم که آنها تاکتیک دیگری را استفاده نمی کنند. به عنوان مثال، برای همه کسانی که در گروه نقشه سایت قرار نداشتند، ما باید آنها را برای Google Search Console (غیر از همه گروهها) حذف کنیم.
من از چند کلمه کلیدی یک سایت محسوب می شدم وقتی که به سختی لینک ها و نمره دامنه کم داشت.

اما آنچه به عنوان تکان دهنده نبود این است که چگونه یک رتبه بندی وب سایت در طول زمان می تواند افزایش یابد. خط نارنجی تعداد کلمات کلیدی را که در 30 روز اول رتبه بندی شده نشان می دهد و خط سبز تعداد آنها را در 60 روز اول نشان می دهد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما