چگونه استاد محتوای بازاریابی در 30 روز بشویم

آگاهی و مشارکت دو جنبه مهم از هر استراتژی بازاریابی است. چشم انداز باید از نام تجاری شما آگاه باشید اگر شما مایل به فروش هستید. آنها همچنین باید با محتوا ارتباط برقرار کنند تا در شما سرمایه گذاری شوند. بازاریابی محتوا هر دو جعبه را می سازد، محتوای محتوا هدفمند را جذب می کند که چشم انداز را جذب می کند و آنها را ترغیب می کند. مسابقه برای توجه یکی از عواملی است که در راه محتوای شما برای رسیدن به یک مخاطب مورد نظر قرار می گیرد. با این حال، ممکن است تا 30 روز، برنامه بازاریابی محتوا که نتایج مثبت را تولید می کند، توسعه یابد.

آماده سازی اولیه

دقیقا همانطور که شما برنامه بازاریابی محتوا را تهیه و اجرا میکنید بسته به اندازه تیم شما متفاوت است. کسب و کار بزرگتر قادر خواهد بود تا وظایف مختلف را به افراد متخصص منتقل کند. با این حال، با فرض اینکه شما همه چیز را به تنهایی انجام می دهید، شما باید در تعدادی از مهارت های مختلف کار کنید یا این وظایف را خارج از منزل انجام دهید.

ابتدا مهم است که اهداف خود را تعریف کنید. شما ممکن است سعی در افزایش تعداد پیروان اجتماعی، ایجاد یک لیست ایمیل، یا فروش داشته باشید. سپس شما می توانید یک سفر مشتری را طراحی کنید، شخصی را از خواندن یک پست وبلاگ برای انجام یک اقدام بعدی و رسیدن به هدف تعیین شده خود انتخاب کنید.

بعد، سعی کنید مخاطبان را که سعی در رسیدن به آن دارند، درک کنید. نگاهی به انجمن های صنعت و سایت های رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن موضوعات مهم برای مردم. یک ابزار مانند Mention میتواند بینش ارزشمندی را برای مخاطبان هدف شما به ارمغان بیاورد. BuzzSumo به شما نشان می دهد که نزدیکترین رقبای خود را انجام می دهید و مخاطبان چه می کنند. سپس شما بهتر می دانید که محتواهای مردم مشتاق مصرف هستند.

هفته اول

بازاریابی محتوا هفته اول می تواند بر روی شروع یک برنامه محتوا تمرکز کند. اگر به تنهایی کار کنید، عاقلانه است که تعداد پست ها را محدود کنید، به شما اجازه می دهد که کیفیت را حفظ کرده و زمان کافی برای ارتقاء داشته باشید. همراه با وبلاگ خود، به کانال های دیگر برای توزیع محتوا نگاه کنید. شما می خواهید مطالب را در شبکه اجتماعی خود منتشر کنید، این پلتفرم ها را به عنوان ابزاری تبلیغاتی در حال رشد، و ارسال به روزرسانی های ایمیل به مشترکین ارسال کنید. بسته به طرحی که در آن کار می کنید، می توانید از انجمن ها، یوتیوب، وبلاگ ها مهمان و تبلیغات اجتماعی نیز استفاده کنید.

با این حال، به جای توسعه محتوا با نام تجاری جدید برای هر کانال، می توانید پست های موجود خود را بازنویسی کنید. به عنوان مثال، پست اصلی وبلاگ شما می تواند شامل تصاویر، کلیپ های ویدئویی، فتوشاپ، لیست ها و موارد دیگر باشد. شما می توانید چند نقل قول از پست خود را برای یک سایت مانند توییتر جدا کنید، ویدیو را در YouTube بفرستید، برای پاسخ دادن به یک سوال در Quora، از یک متن استفاده کنید و یک Insographic در آن قرار دهید.

هفته دوم

با استفاده از کانال های محتوایی خود، می توانید به طور موثر محتوای جدید و سندیکای خود را توسعه دهید. مرحله بعدی این است که به دنبال راه های تبلیغاتی، ایجاد روابط با نفوذ کنندگان هدف و سایت ها. تحقیقات اولیه شما رقبا و افراد در صنایع مرتبط را شناسایی خواهد کرد. شما همچنین می توانید با استفاده از BuzzSumo و ابزارهای دیگر برای پیدا کردن تاثیر گذاران و وبلاگ نویسان مرتبط. رسیدن به این افراد می تواند روند ایجاد یک رابطه را آغاز کند.

شما می توانید انتخاب کنید که مستقیم یا غیر مستقیم در نحوه برخورد با افراد است. یک رویکرد مستقیم ممکن است شامل ارسال ایمیل به سایت شما و پیوند دادن آخرین محتوای شما باشد. شما همچنین می توانید یک وبلاگ مهمان برای آنها بنویسید. یک رویکرد مستقیم کمتر می تواند این باشد که آنها را بخوانند، از کارهای سخت آنها تشکر کنند، نظرات خود را در بلاگ خودشان بنویسند یا درباره یک موضوع صنعت در رسانه های اجتماعی صحبت کنند. روابط ساختمانی طول می کشد، بنابراین شروع روند و پاداش در آینده را ببینید.

هفته سه

اگر شما تقویم محتوا خود را نگه دارید، شما باید برخی از داده های اولیه در مورد محتوای خود و پاسخ مخاطب داشته باشد. اهدافی که تعیین میکنید تعیین میکند که کمپین چگونه موفقیت آمیز بوده است، اما می توانید به برخی معیارهای رایج برای به دست آوردن تأثیر اولیه نگاه کنید. تجزیه و تحلیل تعداد بازدید کنندگان صفحه، میزان جست و جو، نظرات وبلاگ، سهام رسانه های اجتماعی و مشترکین ایمیل جدید برای تعیین اینکه آیا پاسخ شما نیاز دارید را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر محتوای شما را پیدا نکنید، سعی کنید ارزیابی کنید که آیا درک ذهنیت مخاطبان را دارید. محتوای شما باید چیزی را ارائه دهد مخاطبان نمی توانند به آسانی در جای دیگر قرار بگیرند. شما ممکن است سعی کنید سرگرم کننده، جذاب، بسیار دقیق، احساسی اتصال، تحریک آمیز، یا روشن و دقیق باشد. بازاریابی محتوا یک روند در حال انجام است، بنابراین شما همیشه باید بر اساس پاسخ مخاطبان ارزیابی و تنظیم کنید.

هفته چهارم

با تنظیم پایه، می توانید بر روی تقویم محتوا تمرکز کنید، حصول اطمینان از حفظ استانداردهای ارسال و ایجاد روابط را ادامه دهید. شما می توانید برنامه های ماه های آینده را شروع کنید، مطالب را ایجاد کنید که به رشد صدای خود و نام تجاری در صنعت کمک می کند. در اکثر صنایع، رویدادهای قابل توجه، نقاط عطف و دوره های تعطیلات وسیع تر خواهد بود. شما می توانید از این حوادث یادداشت کنید، حصول اطمینان از اینکه شما برای افزایش سطح علاقه بهره می گیرید.

بازاریابی محتوا در پایان ماه زمان خوبی برای پیگیری است

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما