چگونه بسیاری از خوانندگان RSS را کلیک کنید تا از طریق کلیک کنید

با توجه به محبوبیت RSS خوانندگان (به ویژه در زمینه های فن آوری های هوشمند مانند SEO و Webdev)، نویسندگان در این عرصه ها درک می کنند که چقدر مهم است عناوین اجباری و چندین خط اول بزرگ برای دریافت مشترک RSS به کلیک کنید از طریق سایت امروز صبح، دانا یکی از روش های فوق العاده ای را برای اطمینان از اینکه خوانندگان بر روی لینک RSS کلیک می کنند، شناسایی کردند ...

من فکر کردم که چند مورد خوب را شناسایی می کنم:

پست را با "مخفی به نتایج شگفت انگیز با ..." و یا "آنچه XXX نمی خواهم بدانید" شروع کنید - هر چیز با هوای رمز و راز و همچنین در مورد موضوع خود را برای رفتن به فشار CTR.
لیست آزمایش شده و درست شماره، یعنی «7 روش برای ...»، «25 چیز که من از آن متنفر هستم ...»
عبارات متضادی یا فاسد - به عنوان مثال "troglodytes scumsucking در XXX" یا "این بچه ها در لیست S من هستند"
اخبار تکان دهنده - به عنوان مثال "ویژگی جدید از XXX" یا "سایت جدید باور نکردنی سرد"
هر کس دیگری را دوست دارید؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما