5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما

بازاریابی محتوا می تواند نتایج خوبی برای کسب و کار شما ایجاد کند. با این حال، قبل از اینکه شما این نتایج را ببینید، می توانید مقدار زیادی از مطالب و همچنین زمان و پول را نیز بگیرید.

با یک رویکرد هوشمند، می توانید ROI از کمپین های بازاریابی محتوا را بهبود بخشید و بیشتر از محتوی که قبلا تولید کرده اید بدون نیاز به پول بیشتری در آن سرمایه گذاری کنید.

چطور ...

1. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید

محتوا می تواند روز به روز به سرعت آنلاین، به خصوص اگر شما در صنعت سریع گام است. حتی محتوای به اصطلاح "همیشه سبز"، که در نظر سنجی باید برای چندین سال مناسب باشد، ممکن است در چند سال آینده برای خوانندگان یا گوگل جذاب نباشد.

برای حفظ محتوای خود، تازه، مرتبط و استفاده از مزایای SEO که با محتوای جدید می آیند، پست های قدیمی خود را به طور مرتب با اطلاعات جدید به روز کنید.

نگه داشتن پست های شما به روز شده دارای چند مزیت عمده است:

خوانندگان شما متوجه خواهند شد که اطلاعات فعلی هستند و وقت خود را برای ارسال پست های با کیفیت بالا و مرتبط آماده می کنید.
گوگل محتوای تازه را به بالای نتایج جستجو موتور می برد. برای مثال، در جستجو Google زیر برای «نرم افزار اتوماسیون بازاریابی» می توانید ببینید که برخی از نتایج بالا در ماه مارس و آوریل 2019 منتشر یا به روز شده اند (این مقاله در ماه مه سال 2019 نوشته شده است).
به روزرسانی محتوای قدیمی شما بهانه خوبی برای تبلیغ آن است. این باعث می شود که شما بیشتر دوست داشته باشید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و این بدان معنی است که شما می توانید به یک مخاطب جدید دسترسی پیدا کنید و کسانی که ممکن است برای اولین بار از دست رفته اند.

Screen Shot 2019-05-13 at 16.15.13

2. محتوای مجدد خود را دوباره استفاده کنید

برای به حداکثر رساندن ROI بازاریابی محتوا، شما باید به همان اندازه که می توانید از هر قطعه ای از محتوا استفاده کنید. این به معنای به جای انتشار یک پست وبلاگ و شروع کار در مورد بعدی است، شما باید در مورد چگونگی استفاده از هر بخش از محتوا در چندین راه فکر کنید.

مثلا:

پست های چندگانه وبلاگ را می توان در کتاب الکترونیکی کامپایل کرد.
داده های مورد استفاده در یک پست وبلاگ می تواند در infographics استفاده شود.
یک پست وبلاگ می تواند دوباره به صورت ویدئویی یا پادکست منتشر شود یا برعکس.
پست هایی که در وبلاگ خود منتشر می کنید نیز می توانند به عنوان پست مهمان در سایر وبلاگ ها یا در سایت های به اشتراک گذاری مقاله مانند Medium یا Linkedin منتشر شوند.

3. محتوای خود را به طور منظم تبلیغ کنید

ارتقاء محتوا می تواند کلید بهبود ROI بازاریابی محتوا شما باشد. به جای تمرکز بر سادگی تولید محتوا بیشتر، مطمئن شوید که بیشتر از فعالیتهای تبلیغاتی خود استفاده می کنید.

دراک هالپرن، فروشندگان موفق، 80 درصد وقت خود را صرف محتوای تبلیغاتی می کند و تنها 20 درصد در ایجاد محتوای جدید است. به گفته وی: "برای کشف 10،000 نفر دیگر، برای اینکه آنچه را که قبلا ایجاد کرده اید مخالف ایجاد بیشتر باشد، دقیق تر است".

البته محدودیتی وجود دارد که شما چگونه می توانید یک قطعه محتوا را تبلیغ کنید بدون آنکه مخاطبان شما را آزار دهند، اما با مخزن محتوا کافی، شما این مشکل را ندارید.

محتوای تازه ای را که اخیرا منتشر شد را ترویج نکنید - به پست های قدیمی بروید و از حساب های اجتماعی و ایمیل های اجتماعی خود به آنها پیوند دهید. شما همچنین می توانید پیدا کنید که موضوعی که چند سال پیش در مورد آن نوشتید، مجددا مورد توجه قرار گرفته اید، که یک فرصت بسیار خوبی است که آن را به دنبال خود ببرید.

4. مراحل تحقیق را از دست ندهید

بیش از 60٪ از شرکت ها یک استراتژی محتوایی مستند ندارند اگر کسب و کار شما یکی از آنها باشد، شانس خوبی برای شما در بازاریابی محتوا وجود ندارد.

b2b-content-marketing-2018-benchmarks-budgets-trends-north-america-6-638

بازاریابی محتوا موفقیت آمیز بیش از سادگی نوشتن پست های وبلاگ است که فکر می کنید مخاطبان شما علاقه مند به خواندن هستند. تحقیق کامل برای استراتژی موفق ضروری است. بدون تحقیق مناسب، شما کور هستید و به سادگی حدس زدن در مورد آنچه شما باید در مورد نوشتن.

تحقیق در فرم های مختلف صورت می گیرد، اما دو نوع تحقیق که به طور قابل توجهی برای برنامه بازاریابی محتوای شما مهم هستند مهم است:

تحقیق مخاطب
تحقیق کلید واژه
تحقیق مخاطبان حقیقتا شما را درک درستی از مخاطبان خود دارد، نه اینکه شما فکر می کنید که آنها هستند. این به شما کمک می کند تا نیازها، مشکالت و انگیزه های آنها را تعیین کنید، تصمیم بگیرید که نوع محتوایی که با آنها متفاوت باشد، به شما کمک کند تا صدای نام تجاری را که مناسب و جذاب است توضیح دهید.

تحقیق کلید واژه برای جستجوگرها ضروری است - فرآیند تضمین اینکه جستجوگرهای وب می توانند مطالب خود را به آسانی پیدا کنند و موتورهای جستجو را در نتایج خود برجسته نمایند. اما برای شناسایی موضوعاتی که باید در مورد آن بنویسند نیز حیاتی است.

شما می توانید از تحقیقات کلمه کلیدی استفاده کنید تا سوالاتی را که مردم در صنعت شما می پرسند و اطلاعاتی که آنها علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند را بیابید. سپس می توانید از مطالب خود برای ارائه این اطلاعات استفاده کنید، نه فقط حدس بزنید چه چیزی در مورد آن بنویسید.

5. محتوای خود را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید

تولید و ارتقاء محتوا فقط بخشی از بازاریابی موفق شما در بازاریابی است. برای اینکه واقعا هر کدام از محتویات بیشترین استفاده را ببرید مهم است که پس از انتشار آن را نظارت کنید. شما می توانید از نرم افزار تجزیه و تحلیل برای سنجش موفقیت آن در طول زمان استفاده کنید و بهبود بالقوه برای تولید محتوای آینده خود را شناسایی کنید.

بهینه سازی می تواند در بسیاری از موارد صورت بگیرد. مواردی که ممکن است بخواهید آزمایش کنید شامل موارد زیر است:

تدوین عنوان
نوع و قرار دادن تصاویر
انواع مختلفی از محتوا (به عنوان مثال فرم طولانی در مقابل فرم کوتاه)
زمان انتشار و ارتقاء
فرمت و فرمول CTA
تجزیه و تحلیل، آزمایش و بهینه سازی می تواند یک فرایند زمان گیر باشد، اما این یکی است که مطمئنا پرداخت می شود. مارینر بریان دین موفق به افزایش ترافیک آلی خود را بیش از 260٪ در فقط دو هفته، به سادگی با بهینه سازی محتوای موجود خود را.

همچنین ابزارهای بازاریابی محتوا و نرم افزار موجود وجود دارد که می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

بازده بازاریابی محتوای خود را بطور کلی درآورید
این مثالها تنها چند راه برای از بین بردن محتوای و منابع موجود شما بدون نیاز به صرف هزینه بیشتر یا رشد تیم شما هستند.

در حالی که زمان بیشتری و استراتژی محتوا به خوبی برنامه ریزی شده برای دستیابی به بهترین نتایج طول می کشد، تلاش برای خود به صورت تعامل بهتر، ترافیک بیشتر و نرخ تبدیل بیشتر افزایش می یابد.

یا، من می توانم آن را برای شما آسان کنم. سرویس Content Builder ما را بررسی کنید. و برای کمتر از هزینه یک رویداد، ما می توانیم 2-4 پست وبلاگ را برای هر سال برای هر هفته ارسال کنیم. نتایج تقریبا تضمین شده است. لغو در هر زمان! یک مشاوره سریع را تنظیم کنید و یک نسخه PDF رایگان از کتابهایم را به شما ارسال میکنم. امروز شروع کنید و ترافیک بیشتری کسب کنید و منجر به کسب و کار شما شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند