5 روند بازاریابی محتوای موثر برای بهبود استراتژی شما

محتوا پایه و اساس تمام اشکال بازاریابی است و می تواند یک کمپین بازاریابی را ایجاد یا شکست دهد.

بازاریابی محتوا اساسا ایجاد و توزیع محتوای برای دستیابی به اهداف بازاریابی مختلف است. اگر درست انجام شود، این می تواند سلاح قوی در زرادخانه بازاریابی شما باشد. این می تواند به شما در ایجاد برند شما کمک کند، آگاهی از برند را گسترش دهید، ترافیک وب سایت را به دست آورید و حتی فروش را به فروش برسانید.

این به این معنی است که مناسب برای نگه داشتن خود در مورد روند بازاریابی محتوا و طراحی استراتژی محتوا با این روند در ذهن داشته باشید. در اینجا پنج روند بازاریابی محتوای کلیدی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد استراتژی محتوا کمک کند.

1. بازاریابی محتوا تبدیل به جریان اصلی می شود.

بازاریابی محتوا تنها برجسته ترین شکل بازاریابی آنلاین می باشد. این به این دلیل است که محتوای جزء کلیدی برای تمام اشکال تکنیک های بازاریابی دیجیتال است، یعنی SEO، بازاریابی رسانه های اجتماعی یا بازاریابی تاثیرگذار.

بازاریابی محتوا می تواند برای رسیدن به تقریبا تمام اهداف بازاریابی دیجیتال استفاده شود. بر اساس یک مطالعه مؤسسه بازاریابی محتوا (CMI)، برخی از اهداف کلیدی که بازاریابان با بازاریابی محتوا انجام می دهند، آگاهی را برای نام تجاری خود، جذب مخاطبان خود، تولید منافع، ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش، گسترش می دهند.

2. محتوای بصری محبوب ترین قالب خواهد بود.

کدام بیشتر احتمال دارد توجه شما را به عنوان یک خواننده جذب کند - یک پست طولانی، متن یا یک ویدیو؟

اگر شما دومی را انتخاب کردید، تنها نیستید اکثر مردم محتوای بصری را به متن ترجیح می دهند، زیرا مصرف و درک آن ساده تر است، بنابراین شما باید محتوای بصری بیشتری در استراتژی محتوا خود داشته باشید. آن را infographics، عکس ها، فیلم ها، الگوهای رفتاری و یا gifographics، انتخاب خود را شروع و شروع به ایجاد محتوای بصری.



یادداشت سردبیر: به دنبال کمک در بازاریابی آنلاین کسب و کار خود هستید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما با اطلاعات رایگان تماس بگیرند




در میان محتوای بصری، محتوای ویدئوی همچنان به تسلط ادامه خواهد داد. بر اساس یک مطالعه سیسکو، فیلم ها 82 درصد از کل ترافیک آنلاین را تا سال 2021 تشکیل خواهند داد. این به وضوح اهمیت فزاینده فیلم ها برای بازاریابی محتوا را نشان می دهد.

هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوا، محتوای بصری، به ویژه فیلم ها را اولویت بندی کنید. پس از همه، چرا نمی خواهید به مشتریان خود با استفاده از قالب محتوای بیشتر مشاهده شده دسترسی پیدا کنید؟

3. محتوای Influencer همچنان رشد خواهد کرد.

مارک های بیشتر و بازاریابان با نفوذگران برای ایجاد و توزیع محتوا همکاری خواهند کرد. در واقع محتوای محرمانه بخش عمده ای از استراتژی های بازاریابان است.

تأثیر گذارها در حال حاضر سطح معینی از تخصص و شهرت خوب خود را در صنایع و یا سوله های خود دارند. آنها معتبر در نظر گرفته می شوند، و نظرات آنها قدرت تصمیم گیری در مورد خرید پیروان خود را دارند. بازاریابان هوشمند این را درک می کنند و از مزایای آن استفاده می کنند. مارک ها به نفوذگران برای نوشتن پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، بررسی محصولات و موارد دیگر ادامه می دهد.

مارک ها فقط از نفوذگران نمی خواهند که محصولات خود را تبلیغ کنند یا ذکر کنند، بلکه برای ایجاد محتوای مارک شده ای که در وب سایت های مارک ها نوشته شده است. این اساسا بدان معنی است که مارک ها از تأثیر گذاران به عنوان تیم های ویژه خود استفاده می کنند.

استنلی PMI، خرده فروش بطری ها و بطری های مخصوص خارج از منزل و سفرهای ماجراجویی، به شدت از این استراتژی استفاده می کند. این علاقه مندان به ماجراجویی و دیگر نفوذگران صنعت را برای نوشتن پست ها برای وبلاگ خود دعوت می کند. همچنین به آنها می گوید که محصولاتشان را ذکر کرده و پیوندهای مربوط به صفحات محصول خود را برای رونویسی تبدیل می کنند.

4. حقیقت و ارتباط با اهمیت خواهد بود.

اعتبار و ارتباطات، ویژگی های محتوای کلیدی هستند که مارک ها نیاز به تمرکز دارند. این فقط در مورد مطالب محرمانه به کار نمی رود: اعتبار و ارتباط مهم برای کسب اعتماد مصرف کننده و ایجاد یک تصویر نام تجاری مثبت است. در واقع، طبق مطالعه CMI که قبلا ذکر شد، 95 درصد از موفق ترین بازاریابان معتقدند که به دست آوردن اعتماد مخاطب، عامل مهم موفقیت است.

Relevance به همان اندازه برای موفقیت بازاریابی محتوا مهم است. بازاریابان اهمیت اولویت دادن به نیازهای مخاطبان خود را نسبت به اعمال پیام تبلیغاتی خود را درک می کنند. مطالعه CMI نیز دریافت که 90 درصد از بازاریابان موفق ترین محتوا در هنگام ایجاد محتوا، نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود را اولویت بندی می کنند و 81 درصد اطمینان حاصل می کنند که محتوای مناسب به مخاطبان مناسب می رسد تا محتوای مربوط به آنها باشد.

این روند ادامه خواهد یافت، با بازاریابان که اولویت بیشتری نسبت به پیام تبلیغاتی دارند. اگر قبلا هم این کار را انجام ندهید، همچنین باید روی اصالت و ارتباط متمرکز شوید.

5. محتویات محتویات تراکم را افزایش می دهد.

علامت های تجاری محتوای محتوایی بیشتری را برای مخاطبان خاص و مخاطبان مرتبط ایجاد می کنند و از رقابت با مارک های بزرگ تر جلوگیری می کنند. با نوشتن درباره مضامین نویسی که به خوبی توسط سایر بازیکنان صنعت پوشش داده نمی شود، می توانید شهرت خود را به عنوان یک قدرت در روابط خود ایجاد کنید. بسیاری از مارک ها این تاکتیک را امتحان می کنند تا از موضوعات رقابتی در صنعت محبوب تر و متمرکز جلوگیری کنند.

به عنوان مثال از این مجله دیجیتال توسط Toggl نگاه کنید، که موضوع بسیار خاصی از مدیریت زمان برای آگهی های دیجیتال را پوشش می دهد. وبلاگ بر روی یک توازن صنعت متمرکز است که مربوط به نام تجاری Toggl و ابزار زمان ردیابی آن است.

شما می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo و Google Trends برای پیدا کردن موضوعات و کلمات کلیدی برای ایجاد محتوای پویا استفاده کنید. وقت آن است که طاقچه خود را پیدا کنید و شروع به ایجاد محتوای مرتبط و خاص برای مخاطبان مورد نظر خود کنید.

آیا شما می دانید هر روند بیشتر که می تواند به استراتژی محتوا کمک به بازاریابان؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چگونه رتبه بندی محتویات جدید را سریعتر کنیم

چرا انتشارات رسانه های اجتماعی باید در دیدگاه بازاریابی محتوای خود داشته باشند

5 راه برای بهبود ROI بازاریابی محتوای شما